3 týdny a jste připraveny do plavek

Magazín FotoParty

 

1.       Pořádně spěte. To je základ úspěchu. Studie dokázaly, že lidé, kteří málo spí, tloustnou více než lidé, kteří se pořádně prospí. Tělo potřebuje 7-8 hodin spánku.

2.       3 dny před a po dietě se pořádně pročistěte. Pijte hodně tekutin, jezte lehce stravitelná jídla a podstupte detox ve formě džusů nebo koktejlů.

3.       Cvičte zdravě. Posilujte břicho následovně: Lehněte si na záda, nohy dejte do úhlu 45° a rukama podepřete hlavu. Dívejte se do stropu a pomalu zvedejte mírně záda, netahejte to krkem. Při zvedání vydechujte, nadechujte se při pohybu zpět.

4.       Po cvičení pijte ledovou vodu. Spálíte tím rychleji kalorie, protože rychle zchladíte tělo zevnitř.

5.       Jednou nebo dvakrát týdně zajděte na hodinu jógy nebo pilates

6.       Zajděte si na masáž – uvolníte tím tělo po cvičení

7.       Denně choďte 20 – 40 min rychlou chůzí. Stačí to, abyste si zvýšily hladinu endorfinů a potlačily chutě na jídlo

8.       Jezte hodně zeleniny a ovoce, můžete přidat i těstoviny a chleba. Ty obsahují hodně vlákniny, která je dobrá pro vaše zažívání.

9.       Dívejte se méně na televizi. Je dokázané, že u televize máte větší chutě na jídlo

10.   Nenásledujte ostatní. Všimli jste si, že u večeře či obědu s přáteli toho sníte víc než jindy? Dávejte si na to pozor, není nutné jíst stejně jako ostatní

11.   Dělejte dvakrát 15 – 20 dřepů nebo výpadů. Pro zahřátí vyběhněte schody

12.   Vyměňte kávu za zelený čaj – je to zdravější

13.   Používejte krém proti celulitidě – možná se vám to zdá zbytečné, ale ono to přece jen trochu funguje

14.   Pijte raději červené víno než pivo

15.   Vyhněte se sušenkám a bílému pečivu

16.   Dělejte kliky – může se vám zdát, že jsou zastaralé, ale ruce vám dají perfektně do formy. Ruce by měli být přesně pod rameny.

17.   Vyhněte se tukům jako je sýr a plněné těstoviny. Zdravé tuky najdete v avokádu nebo olivovém oleji. Pokud si přece jen chcete dopřát něco škodlivějšího, dejte si toho s mírou

18.   Jezte protein – třikrát do týdne můžete jíst ryby, vejce, fazole a vše ostatní, co obsahuje bílkoviny

19.   Nezanedbávejte snídani. Je to nejdůležitější jídlo dne!

20.   Jezte hodně salátu, rukoly, polníčku a dalšího 

                                                                 

Komentáře článku